Witaj na naszej stronie internetowej Banqup! My oraz strony trzecie wykorzystujemy pliki cookie na naszych stronach internetowych. Służą one do usprawnienia nawigacji po stronie, analizy jej użytkowania oraz wsparcia naszych działań marketingowych. Możesz przeczytać więcej na temat naszych plików cookie i zmienić swoje preferencje, klikając na „Zmień moje ustawienia”. Klikając na „Zaakceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na używanie wszystkich plików cookie, zgodnie z opisem w naszej Polityce prywatności i plików cookie.
Cyfryzacja

Funkcjonalności Banqup – tworzenie konta i profilu firmy

March 3, 2022
10
minut czytania

Szukasz narzędzia, które maksymalnie wykorzystuje nowoczesne rozwiązania cyfrowe do wspierania prowadzeniu biznesu? Zapraszamy Cię do Banqup! Banqup to wygodna platforma do rozliczeń firmowych. Służy do wystawiania faktur, zarządzania procesami administracyjnymi oraz – co jest unikalne – również do realizowania płatności bezpośrednio w aplikacji. Platforma od początku dostosowana jest do europejskich przepisów o e-fakturach (fakturach ustrukturyzowanych), a po uruchomieniu w Polsce Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), będzie zintegrowana również z nim. Umożliwia też swobodną wymianę dokumentów między biurem księgowym a przedsiębiorcą. A więc zrób pierwszy krok i zobacz jak utworzyć konto użytkownika w Banqup.

Szukasz narzędzia, które maksymalnie wykorzystuje nowoczesne rozwiązania cyfrowe do wspierania prowadzeniu biznesu? Zapraszamy Cię do Banqup! Banqup to wygodna platforma do rozliczeń firmowych. Służy do wystawiania faktur, zarządzania procesami administracyjnymi oraz – co jest unikalne – również do realizowania płatności bezpośrednio w aplikacji. Platforma od początku dostosowana jest do europejskich przepisów o e-fakturach (fakturach ustrukturyzowanych), a po uruchomieniu w Polsce Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), będzie zintegrowana również z nim. Umożliwia też swobodną wymianę dokumentów między biurem księgowym a przedsiębiorcą. A więc zrób pierwszy krok i zobacz jak utworzyć konto użytkownika w Banqup.

Tworzenie nowego konta na platformie Banqup jest intuicyjne i nie powinno sprawiać żadnych kłopotów. Przed przystąpieniem do tego procesu musisz tylko przygotować podstawowe dane o swojej firmie.

Po wejściu na stronę logowania wybierz preferowany język platformy oraz kraj, w którym zarejestrowane jest Twoje przedsiębiorstwo.

Następnie kliknij przycisk “Utwórz konto” po prawej u dołu.

Gdy wypełnisz formularz i utworzysz hasło, kliknij przycisk “Kontynuuj”.

Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz wiadomość zawierającą jednorazowy kod dostępu.

Kod możesz przekleić lub przepisać, a gdy to zrobisz, kliknij “Kontynuuj”.

Po pomyślnej weryfikacji adresu e-mail przejdziesz do panelu konfiguracji Twojej firmy. W polu wyszukiwania podaj NIP lub nazwę swojego przedsiębiorstwa.

Następnie kliknij “Znajdź moją firmę”, a poniżej pojawią się wyniki wyszukiwania.

Z widocznej listy wybierz swoje przedsiębiorstwo i kliknij “To jest moja firma”.

Jeśli wśród wyników wyszukiwania nie ma twojego przedsiębiorstwa, łatwo uzupełnisz dane samodzielnie, klikając “Stwórz moją firmę”. Po wpisaniu danych kliknij “Kontynuuj”.

Gdy wybierzesz swoją firmę z listy lub uzupełnisz jej dane samodzielnie, poproszony zostaniesz o zweryfikowanie danych.

Gdy potwierdzisz je klikając “Kontynuuj”, zostaniesz przekierowany na stronę główną aplikacji. Twoje konto w platformie Banqup będzie gotowe!

Zacznij korzystać z Banqup

Zacznij używać Banqup