Welcome to our Banqup website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Change my settings'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.

Wybierz najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy

Banqup ma rozwiązanie szyte na miarę dla każdej firmy, bez względu na jej rozmiar.  Wybierz najlepszy pakiet dla Twojej firmy poniżej.

Jak wiele dokumentów procesujesz w skali roku?

< 50
< 500
< 750
< 1000
< 1500
< 2000
< 3000
< 4000
< 5000
Free

Do 50 dokumentów

0

za miesiąc

Tot 50 documenten per jaar
Tot 50 documenten per jaar
Tot 50 documenten per jaar
Premium

Zacznij korzystać z w pełni cyfrowej administracji szybko i łatwo

0
57.5
84
110
159
301.5
370
457.5
*

za miesiąc

Tot 50 documenten per jaar
Tot 50 documenten per jaar
Tot 50 documenten per jaar
Optimum

Zacznij korzystać z w pełni cyfrowej administracji szybko i łatwo

0
159.5
214.5
254.5
347.5
440
619.5
775.5
943
**

za miesiąc

Tot 50 documenten per jaar
Tot 50 documenten per jaar
Tot 50 documenten per jaar
Podstawowe funkcjonalności
Liczba użytkowników
Liczba użytkowników zależy od wybranego modelu subskrypcji
1
3
3
Aplikacja mobilna
Centrum dokumentów
Zapisz dokumenty i dziel się nimi z doradcą podatkowym
-
Baza klientów i dostawców
Archiwum
Dostosowany do lokalnie obowiązujących wymagań prawnych względem archiwizacji
12 miesięcy
Dostosowane do lokalnych wymogów prawnych archiwizacji
Dostosowane do lokalnych wymogów prawnych archiwizacji
Funkcje zakupowe
Otrzymywanie faktur
Automatyczne rozpoznawanie danych (OCR)
Automatyczne odczytywanie danych przez oprogramowanie (OCR - optyczne rozpoznawanie znaków), brak ręcznego sprawdzania poprawności
Ręczne sprawdzanie odczytanych danych
OCR (Optyczne rozpoznawanie znaków) jest wykonywane  ręcznie przez nasz zespół.
-
Funkcje sprzedażowe
Tworzenie faktur
Faktury są tworzone bezpośrednio w aplikacji lub importowana jest faktura UBL. UBL (Universal Business Lanuage) to standardowy format fakturowania elektronicznego
Ręcznie lub przez import plików UBL
Ręcznie lub przez import plików UBL
Ręcznie lub przez import plików UBL
Wysyłanie faktur
Tylko format UBL
Tylko format UBL
Tylko format UBL
Wsparcie Mercurius / Peppol
Mercurius: Standard dla wysyłania e-faktur do platform rządowych.
Peppol: Europejska sieć do wysyłania i odbierania e-faktur.
-
Funkcje płatnicze
Przyciski płatności (OCS)
Oferuje wybór między kartami kredytowymi i lokalnymi metodami płatności
-
-
Dane CODA
CODA (Coded Daily statement) to elektroniczny plik ze szczegółowymi informacjami o transakcjach na koncie
-
-
Podgląd salda i transakcji na rachunkach z różnych banków (PSD2)
-
-
2 konta płatnicze
Wyciągi bankowe
-
-
2 zewnętrzne rachunki bankowe
Opłacanie faktur kosztowych
-
-
Integracje
Połączenie z oprogramowaniem księgowym (przez API)
Istnieje możliwość podłączenia do oprogramowania księgowego poprzez API
-
Połączenie CRM (przez API)
Istnieje możliwość podłączenia do systemu CRM poprzez API
-
*Powyższe ceny nie zawierają podatku VAT (23%)

Współpracujesz z księgowym?

Nie wahaj się poprosić go, aby utworzył dla Ciebie konto Banqup za pośrednictwem swojej konsoli i wysłał Ci zaproszenie. Skontaktuj nas z nim, chętnie pomożemy mu w tym procesie.

Ponad 5000 dokumentów rocznie?

Nie ma problemu, chętnie przygotujemy dla Ciebie propozycję dostosowaną do Twojej działalności. Wypełnij formularz kontaktowy, a my zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązanie.

FAQs

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zezwolić mojemu księgowemu na dostęp do mojego konta Banqup?

Udostępnianie dokumentów księgowemu jest proste. Możesz wybrać, czy chcesz udostępnić księgowemu wszystkie swoje dokumenty i informacje finansowe, czy tylko niektóre.

Czy wsparcie jest zawarte w cenie każdej subskrypcji?

Tak, oczywiście. Oprócz korzystania z przewodników online i filmów instruktażowych, zachęcamy również do kontaktu z zespołem obsługi klienta Banqup, który chętnie odpowie na jakiekolwiek pytania. Odwiedź stronę pomocy technicznej, aby dowiedzieć się więcej.

Czy Banqup jest trudny w konfiguracji i obsłudze?

Nie. Banqup to rozwiązanie proste do konfiguracji i użytkowania, idealne dla firm o każdym poziomie wiedzy na temat administracji cyfrowej. Zapoznaj się z naszymi przewodnikami, filmami i blogami, aby uzyskać dodatkową pomoc.